WINKELCASE:   JULES DESTROOPER

WINKELCONCEPT

SIDEBANNERS

WOBBLERS

AFFICHE

ADVERTENTIE

TASTINGSTAND

DISPLAY

VRAAG VAN DE KLANT


Via een winkelpunt lanceringscampagne eruit springen met de 3 nieuwe producten van Jules Destrooper. De totale lanceringsperiode is van april 2015 tot december 2015.

De 3 nieuwe producten zijn de Fruit Thins appelkoekjes, sinaasappelkoekjes en frambozenkoekjes.

 

 

 

 

 

OPLOSSING


Het basisidee was heel eenvoudig. Hoe verser kan “fruit in een koekje” gecommuniceerd worden dan het koekje bij de afdeling vers fruit te plaatsen. Op de plaats waar het fruit staat werd gecommuniceerd met een pancarte en vloersticker en een Jules Destrooper fruitmand. Een stijlvolle, premium Jules Destrooper fruitmand.

In de mand leggen we de koekjes corresponderend met het product dat erbij uitgestald staat. We vertalen het concept met een mooie metafoor “Knapperige fruitkoekjes. Recht uit de boomgaard van Jules Destrooper”.

 

 

RESULTAAT


Geleidelijk aan sturen we op het winkelpunt de brand Jules Destrooper naar een moderne en hedendaagse premium koekjesfabrikant die zich herpositioneert in de markt.