MERKENCASE: EURO GIJBELS
CORPORATECONCEPT
LOOK&FEEL
FLEETMARKING
WEBSITE
E-MAILING
SOCIAL MEDIA
VERPAKKING
POPMATERIAAL
PROMO SPOT
EuroGijbels wil zich vanaf nu positioneren op de markt. Ze hebben een aantal spectaculaire vernieuwingen in hun ordersysteem en willen dit communiceren naar de markt.
Na een grondige benchmarking, positioneringsonderzoek bij klanten en bij medewerkers van EuroGijbels hebben we onze opdracht in 2 fases opgedeeld. De huisstijl en look&feel van EuroGijbels consistent maken. In 2de fase de USP’s aankondigen via een mailingkaart, een promospotje, e-mailing en een vernieuwde website met de boodschap “EuroGijbels, primeurs in service”. In een volgende fase hebben we de eigen productrange voorzien van een nieuwe verpakkingslook en hebben we een 2de golf USP’s gecommuniceerd via e-mailing.
EuroGijbels staat vandaag sterk op de markt met een imago, een aanbod van diensten en producten die zich vertaald hebben in een enorme groei aan klanten.
1 - 7
<
>